TransLogistica Kazakhstan 2024 көрмесіне 19 елден 200-ден астам компания қатысты
9-11 қазан аралығында Астанада TransLogistica Kazakhstan 2024 27-ші халықаралық көрмесі өтті. Биылғы логистика және көлік саласындағы маңызды оқиғалардың біріне айналған шараға 19 елден 213 компания қатысты. Балтық жағалауындағы Литва, Латвия және Эстония елдерінің ұлттық стендтерінде тасымалдау және жүктерді басқару саласындағы озық шешімдер ұсынылды.
Шараның бірінші күні көрмеге әлемнің 49 елінен кәсіби мамандар келді. Дебютанттар саны қатысушылардың жалпы санының шамамен 25%-ын құрады, бұл көрменің маңыздылығы мен тартымдылығының артып келе жатқанын көрсетеді. Көрмеде алғаш рет Gebruder Weiss, Taklog International Transports, Global Customs KZ, Global Trans Company, Kaztralservice және т.б. стендтері болды.
Көрме аясындағы Пленарлық отырыс барысында саланың өзекті мәселелері қамтылды. Диалогқа мемлекеттік органдар мен бизнес өкілдерінің арасынан Қазақстанның көлік саласының негізгі өкілдері қатысты.
Сессия модераторы, «Атамекен» ҚР ҰКП Логистика және көлік Комитетінің төрағасы Бақытбек Қадыров көлік және қоймалық логистика саласындағы озық шешімдерді көрсету алаңы ретінде форумның маңыздылығына тоқталды.
«Көрме салалық шешімдердің толық спектрін қамтиды - экспедиторлық қызметтен бастап, тауарларды сақтау мен өңдеуге арналған бағдарламалық қамтамасыз ету мен инновациялық жабдықтарға дейін», - деді Қадыров.
Негізгі тақырыптардың бірі теміржол машинасын дамыту болды. Қазақстанда тепловоздар, электровоздар, жолаушылар және жүк вагондары, сондай-ақ, рельс бекіткіштері мен шпалдары шығарылады. Дегенмен, саланың алдында күрделі міндеттер тұр – ең алдымен білікті кадрлардың жетіспеушілігі. Еңбек министрлігінің мәліметінше, алдағы 5 жылда бұл сала мамандарына сұраныс 7 мыңнан астам адамды құрайтын болады.
«Атамекен» ҚР ҰКП Басқарма Төрағасының орынбасары Мұрат Әмрин өндірісті жаңғыртудың қажетті шарты ретінде шағын және орта кәсіпкерлікті қаржыландыруға қолжетімділік мәселесін айтты. Спикер өнімдерді оқшаулау деңгейіне баса назар аудара отырып, мемлекеттік қолдауды әділ бөлудің маңыздылығын жеткізді. Бұл жосықсыз өндірушілерді шеттетуге және жергілікті шикізатты пайдалануды ынталандыруға мүмкіндік береді.
«Біз локализация деңгейін технологиялық операциялар арқылы анықтауды және тауарларды ЕҚҮ скоринг жүйесі – ел ішіндегі құн үлесі бойынша санаттауды ұсынамыз. Осылайша, мемлекеттік қолдау шаралары, оның ішінде реттелетін сатып алулар, оқшауланудың және оны арттырудың жоғары деңгейін көрсететін тауар өндірушілерге қатысты әділетті түрде қолданылуы керек. Бұл өңдеу деңгейі жоғары салалық кластерлерді дамытуға мүмкіндік береді», - деді Мұрат Әмрин.
Бағдарлама аясында алғаш рет «Қазақстандағы темір жол көлігі мен инфрақұрылымын дамыту» және «BreakBulk Kazakhstan ірі және ауыр салмақты жүктерді тасымалдау» тақырыптарында негізгі салалық конференциялар өтті. Одан бөлек, екі елдің логистика және тасымалдау саласындағы экономикалық ынтымақтастығының жаңа перспективаларын ашуға бағытталған «Қазақстан-Нидерланды» Іскерлік Кеңесі өтті.
Пікір қалдыру:
Пікірлер: