Алматыда XVIII Сауда әлемі Халықаралық конвенті өтті
Алматыда 19-21 қазан күндері түрлі елдерден келген ритейлшілерінің бас съезі – XVIII Сауда әлемі Халықаралық конвенті өтті, оған бөлшек саудаға арналған тауарлар, қызметтер мен жабдықтарды өндірушілер мен жеткізушілер қатысты.
Конвент Қазақстан, Ресей, Беларус, Өзбекстан, Қырғызстан, Тәжікстан, Әзірбайжан және Грузиядан келген ритейлшілер мен дистрибьюторлардың басын қосты.
Іс-шараға қатысатын сауда желілерінің арасында Magnum Cash&Carry, Carefood, INMART, My Mart, JLC, «Тоймарт», «Сфетофор» сауда желілері, Arbuz.kz, Clever интернет-дүкендері, Қазақстаннан A-store және Airba fresh ірі супермаркеттері, Ресейден «Доброцен», «Хороший выбор», Өзбекстаннан Bi1, Korzinka, Makro, Havas, TEGEN, BarakaMarket, m Cosmetic, Беларустан ЕУРООПТ, UNISTORE cash and carry, «7 пятниц», «Хит», «Грошык», «Соседи», Тәжікстаннан «Пайкар», Қырғызстаннан AMID, Globus, «Народный», «Достор», SPAR, Әзірбайжаннан Rahat Market, Грузиядан Nikora және басқа компаниялар қатысты.
Сауда желілерінің өкілдері Қазақстан, Ресей, Украина, Өзбекстан, Түрікменстан, Сербия, Иран, Италия және Түркиядан келген жеткізушілермен келіссөздер жүргізе алды.
Түрлі елдердің сатып алушылары мен жеткізушілерінің кездесуінің басты мақсаттарының бірі – Сауда әлемі Сатып алу орталығы болды, оның аясында b2b келіссөздері өтті. Қатысушылар бір-бірінен тікелей байланыс алмасып, ынтымақтастық пен логистика шарттары мен жеткізу көлемін талқылады. Келіссөздер офлайн және онлайн форматтарда өтті.
Статистика бойынша, Сауда әлемі конвентінде жүргізілген келіссөздердің 30% -ы болашақта өзара тиімді мәмілелерге ықпал етеді.
Дәстүр бойынша Сауда әлемі Конвентін Еуразиялық сауда конгресі – іс-шараның іскерлік бөлімімен ашылды, ол іс-шара сахнасында бөлшек сауда, электрондық коммерция салаларының жетекші сарапшыларын, қауымдастықтар мен талдау агенттіктерінің өкілдері бас қосады.
Іс-шараның екі күндік талқылауына Sulpak (Қазақстан) Бас директоры Дмитрий Провкин, Қазақстан Республикасының сауда жылжымайтын мүлігін әзірлеушілер одағының төрағасы, Апорт молдарының (Қазақстан) негізін қалаушы және тең иесі Дмитрий Ревин, ТМД елдеріндегі Wildberries логистикалық жобаларының басшысы Максим Губанов, Intertop компаниясындағы e-commerce бөлімінің бастығы (Қазақстан) Екатерина Дубкова, Конвенцияда алғаш рет Қазақстандағы Ozon бас директоры Мөлдір Рысалиева және Technodom (Қазақстан) e-commerce сауда желісінің директоры Марат Жүнісов және тағы басқалар қатысты.
Биыл Сауда әлемі конвентін ұйымдастырушылар іс-шарада сауда бағыттарының өкілдігін кеңейтуді мақсат етіп қойды. Конвентте жабық форматта «Тұрмыстық техника мен электроника сатушыларының сын-қатерлері мен мүмкіндіктері» атты дөңгелек үстел өтті. Шақырылған қонақтар қатарында Sulpak (Қазақстан) Бас директоры Дмитрий Провкин, ishonch (Өзбекстан) сауда желісін бөліп төлеу департаментінің директоры Азизбек Хасанбоев, ISHONCH (Өзбекстан) сауда желісінің HRD директоры Лазизбек Маматов, Technodom (Қазақстан) коммерциялық директоры Антон Судариков болды.
Сауда әлемі Конвентінде алғаш рет Қазақстан, Өзбекстан, Тәжікстан, Әзірбайжан және Украинадан келген сауда компанияларының 30 – дан астам басшыларына – Директорлар кеңесіне арналған жаңа келіссөздер форматы, ал Сауда әлемі конвентіне қатысушы - жеткізушілер үшін-ТМД елдерінің ритейлшілерінің үлкен дөңгелек үстелі өтті.
Эксклюзивті стратегиялық сессия жеткізушілер мен сатып алушылар арасында жанды диалог құруға, ынтымақтастықтың егжей-тегжейін, ашық тауар санаттарын және жеткізушілердің жетекші сауда желілерімен ұзақ мерзімді ынтымақтастығының нақты табысты кейстерін білуге мүмкіндік берді.
Сауда әлемі Конвентінің тағы бір маңызды тақырыбы тауарларды таңбалауға және электронды каталогтарға арналды. «Тауарларды таңбалауды тиімді енгізу: тәжірибе, үздік үлгілер мен шешімдер» пікірталас панелінде қатысушылар контрафактілік тауарлармен күресу әдістерін және сапа стандарттарын сақтауды талқылай отырып, өнімді таңбалау саласындағы өз білімдері мен практикалық тәжірибелерін бөлісті.Сонымен қатар «Сауда саласындағы электронды каталогтардың бүгіні мен болашағы» пікірталқысында сатып алушылармен коммуникацияны жақсартудың және ассортиментті тиімді басқарудың маңызды құралы ретінде электронды каталогтар қатысушылар тарапынан зор сұранысына ие болды.
Пікірталастарға Қазақстан мен Ресейден таңбалау операторларының, Қазақстандағы «Тауарлардың Ұлттық каталогы» жобасының, Беларустен келген «Цифрлық бизнес Конфедерациясы» ғылыми-технологиялық қауымдастығының электрондық құжат айналымын енгізу жөніндегі кеңестің, Wildberries маркетплейсінің және «Атамекен» Ұлттық Кәсіпкерлер палатасының өкілдері қатысты.
21 қазанда Сауда әлемі конвентіне қатысушылар бөлшек саудадағы жаңа тәсілдер туралы тәжірибе мен білім алмасу мақсатында Airba Fresh супермаркетіне экскурсияға барды.
«Биыл біз жеткізушілер мен сатып алушылар үшін таныс Сауда әлемі Конвенциясының форматына мүлдем жаңа бағыттарды біріктіре алдық және бөлшек сауда үшін FMCG секторы мен технологияларын ғана емес, сонымен қатар электроника мен Тұрмыстық техника мен девелопмент саласындағы жетекші тұлғаларды да диалогқа тарта алдық. Тәжірибе сәтті болды. Біз бұл сауда бағытының қаншалықты сұранысқа ие және қызықты екенін көрдік. Конвенцияға жаңа ритейлшілер келді, демек бұл жеткізушілер үшін бұл олардың бизнесін дамытудың зор мүмкіндігі екенін білдіреді», – деді Сауда әлемі Конвентінің негізін қалаушы Елена Сарғалдақова.
Келесі Әлем саудасының конвенті 2024 жылдың маусым айында болады.
Ұйымдастыру комитетінің контактілері: Mob/WhatsApp/Telegram +7 777 125 11 11, info@eximexpo.kz
Пікір қалдыру:
Пікірлер: